2015-12-02

Metrohouse Academy - pierwsza edycja już za nami

Metrohouse Academy 7Za nami pierwsza z edycji szkoleń w ramach Metrohouse Academy. Z informacji, które spływają do nas od uczestników tego spotkaniawynika, że było warto poświęcić nasz czas, by zorganizować branżowy event, który na stałe może wpisać się w stołeczny (a może nie tylko) kalendarz szkoleń dla pośredników.

Naszym zamierzeniem było pokazanie, że szkolenia dla pośredników nie muszą być schematyczne. Przygotowując plan naszego spotkania chcieliśmy dojść do głosu także prelegentom, którzy nie goszczą często na imprezach nieruchomościowych. Zaczęliśmy od social media dla branży pośrednictwa, o której opowiedział Kajetan Puszek z agencji Kratywny Krab. Kajetan pokazał potencjał social media i pokazał, że agencje nieruchomości też mogą silnie zaistnieć wśród użytkowników mediów społecznościowych. Obecność na FB i Instagramie to nie wszystko. Warto monitorować Internet. O tym opowiedział Mikołaj Winkiel z Brand24. O wykorzystaniu dronów w pracy pośrednika opowiedzieli kolejni prelegenci z Air Media pokazując, że opracowanie zdjęć lotniczych jest wydatkiem na który można sobie pozwolić przy promocji niemal każdej wyłączności. Home stagingu nie trzeba reklamować, ale o błędach popełnianych przy okazji nieumiejętnego posługiwania się tym narzędziem mówiła Zuzanna Czerniejewska z Home2sell.

W drugim bloku Prezes Mzuri Investments – Artur Kaźmierczak – opowiedział, w jaki sposób pośrednicy mogą współpracować z funduszem, traktując fundusz go kolejny kanał dystrybucji swoich ofert. Z kolei o sieciach partnerskich pośredników opowiedział Mariusz Kania – prezes Metrohouse. Skupił się głównie na alternatywnych, pozafranczyzowych formach współpracy z Metrohouse.

I na koniec wisienka na torcie – Ewa Mielczarczyk i Piotr Kerner – szkoleniowcy z Metrohouse, którzy spod swoich skrzydeł wypuścili już tysiące pośredników opowiedzieli o skuteczności działań doradców. Być może niektórzy spotkali się już wcześniej z naszymi trenerami, ale ich prelekcje zawsze cieszą się powodzeniem. Po prostu są to praktycy, którzy działają od wielu lat na rynku, przez co znają od podszewki profesję pośrednika.

Kiedy dziś usiedliśmy przed ekranami komputerów i zobaczyliśmy pierwsze maile z opiniami uczestników, utwierdziło nas to tylko w przeświadczeniu, że warto kontynuować projekt. Mimo tego, że nie traktujemy tego jako działalności komercyjnej, feedback, który dociera do nas sprawia, że branża potrzebuje tego rodzaju wydarzeń. Dziękujemy wszystkim uczestnikom i prelegentom. CDN...


www.metrohouseacademy.pl [gallery ids="1200,1201,1202,1203,1204,1205"]


Masz pytania? Skontaktuj się z nami lub odwiedź najbliższe biuro Metrohouse.

+48 22 626 pokaż!

Wypełnij poniższy formularz:

Czy ten wpis okazał się przydatny? Udostępnij znajomym


Wyślij wiadomość mailem

Czy ten wpis okazał się przydatny?
Wyślij znajomym!


Wyślij wiadomość mailem

Nasi klienci powiedzieli

"Współpraca na 5+. Bardzo dobry kontakt. Wszystko wyjaśnianie zwięźle i zrozumiale. Przez labirynt związanych z transakcja kupna formalności poprowadzeni byliśmy ja dzieci za rączkę. Żadnych problemów. Podpowiedzi b.przydatne. Poszło szybko, łatwo i przyjemnie! Polecamy!"

— Dorota A, Toruń