2020-01-17

Nowa kampania Metrohouse i Gold Finance

Metrohouse Franchise S.A., do której należy sieć biur nieruchomości Metrohouse i eksperci finansowi Gold Finanse, rozpoczyna kampanię w telewizji i Internecie.

 

– Tym razem przygotowaliśmy kampanię, która pokazuje atuty korzystania z firmy zapewniającej zarówno obsługę transakcji na rynku nieruchomości, jak i wsparcie w zakresie znalezienia najlepszego finansowania zakupu. Hasłem kampanii jest: „Nieruchomości i kredyty w jednym miejscu” – prosty przekaz, który w najlepszym stopniu odzwierciedla kompleksowość naszych usług, mówi Marcin Jańczuk, Dyrektor ds. Marketingu i PR Grupy Metrohouse.

 

Spot reklamowy jest utrzymany w konwencji komiksu i przedstawia perypetie kilku bohaterów zaangażowanych w transakcję zakupu/sprzedaży mieszkania. – Taka forma kreacji doskonale sprawdziła się w czasie poprzedniej kampanii. Dzięki jej zastosowaniu, spot wyróżnia się spośród innych reklam, a rysunkowe postacie dają szerokie możliwości opracowania wielu dodatkowych atrakcyjnych nośników towarzyszących akcji.

 

Kampania obejmuje emisję spotów reklamowych oraz bilboardów sponsorskich, które pojawią się w telewizji w okresie od 18 stycznia do 23 lutego 2020 r. W Internecie spoty kampanii będą widoczne m.in. w portalach Grupy Onet, TVN oraz w mediach społecznościowych. W wybranych miastach zaplanowano także kampanie radiowe.

 

Spot kampanii:

 


Masz pytania? Skontaktuj się z nami lub odwiedź najbliższe biuro Metrohouse.

+48 22 626 pokaż!

Wypełnij poniższy formularz:

Czy ten wpis okazał się przydatny? Udostępnij znajomym


Wyślij wiadomość mailem

Czy ten wpis okazał się przydatny?
Wyślij znajomym!


Wyślij wiadomość mailem

Nasi klienci powiedzieli

,,Gratuluję tak wspaniałego, energicznego i zaangażowanego pracownika jak Pani Anna Chmielecka. Kupowałam zwykłą kawalerkę, a byłam obsłużona jakbym kupowała apartament za milion dolarów. To miłe, że są jeszcze firmy i ludzie, w których wyznacznikiem standardów świadczenia usług nie jest tylko zasobność portfela klienta, ale po prostu chęć pomocy i profesjonalne, indywidualne podejście."

— Aneta K., Legionowo