2014-05-23

Ruch we franczyzie

Od początku roku pośrednikom przyszło odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Zniesione zostały licencje pośredników i dziś, aby wykonywać ten zawód należy posiadać jedynie ubezpieczenie OC. Nie jest to jednak tak oczywiste, ponieważ aby skutecznie walczyć o klientów na konkurencyjnym rynku obrotu nieruchomościami należy posiadać odpowiednie przygotowanie merytoryczne oraz know-how. – Samodzielne rozpoczęcie działalności w branży obrotu nieruchomościami może być ryzykowne. Bez odpowiedniego wprowadzenia w meandry mechanizmów funkcjonowania rynku nie ma mowy o skutecznym działaniu. Oczywiście także lokalne biura działające w pojedynkę osiągają sukcesy. Dzieje się to jednak większym nakładem sił i środków, w rezultacie nauki na własnych błędach. W systemie franczyzowym oferujemy gotowy pomysł na biznes, mówi Piotr Jarosz, dyrektor ds. rozwoju sieci franczyzowej w Metrohouse.

Oprócz działających już biur nieruchomości, które poszukują możliwości rozwoju w ramach większej sieci, istotną grupę stanowią przedsiębiorcy z innych branż zainteresowani sprawdzonymi koncepcjami biznesowymi. Jedni w ten sposób dywersyfikują obecnie prowadzoną działalność, dla innych jest podstawowe źródło biznesowej aktywności. – W prowadzonych przez nas rozmowach, niezależnie od dotychczasowej ścieżki biznesowej kandydata na partnera franczyzowego, dokonujemy szczegółowej analizy lokalnego rynku nieruchomości i na podstawie rzeczywistych danych opracowujemy biznesplan. Wnioski z tej analizy pozwalają zarówno nam, jak i naszym kandydatom podejmować decyzję o dalszej współpracy, mówi Piotr Jarosz. Brak doświadczenia nie jest przeszkodą w rozpoczęciu współpracy z sieciami pośredników, które najczęściej oferują kompleksowy program szkoleń. W Metrohouse swoją ścieżkę szkoleniową mają zarówno właściciele biur, jak i ich doradcy.

Właściciele biur franczyzowych, którzy rozpoczęli w tym roku działalność w sieci Metrohouse twierdzą, że podstawowymi atutami działania w większej grupie pośredników jest ogólnopolska rozpoznawalność marki, duża baza danych, własny system obsługi zleceń oraz wewnętrzna organizacja procesów w firmie. – Oferta Metrohouse jest skierowana do przedsiębiorców, którzy cenią sobie rzetelność, jasne zasady i kompleksowy nowoczesny sposób obsługi klienta. W moim przypadku o współpracy zdecydowały ciekawe koncepcje działań marketingowych, jak i priorytety obsługi klientów oraz dbałość o wizerunek firmy, mówi Agnieszka Radolińska właścicielka biura Metrohouse w Ostrowie Wielkopolskim. Daniel Skibiński, właściciel biura Metrohouse na warszawskim Mokotowie, dodaje, że duży wpływ na podjęcie ostatecznej decyzji miał dotychczasowy sposób prowadzenia rozmów biznesowych, w tym profesjonalne przygotowanie i podejście do potrzeb kandydatów na franczyzobiorców.

Metrohouse do maja 2014 r. podpisała 18 nowych umów franczyzowych i uruchomiła 10 nowych oddziałów. Obecnie poza własnymi oddziałami w największych miastach, sieć franczyzowa liczy ponad 80 placówek.

Ty też marzysz o własnym biurze w Metrohouse? Umów się z Działem Franczyz Metrohouse - zadzwoń do dyr Piotra Jarosza tel. 668 820 575. Wejdź też na franczyza.metrohouse.pl

Masz pytania? Skontaktuj się z nami lub odwiedź najbliższe biuro Metrohouse.

+48 22 626 pokaż!

Wypełnij poniższy formularz:

Czy ten wpis okazał się przydatny? Udostępnij znajomym


Wyślij wiadomość mailem

Czy ten wpis okazał się przydatny?
Wyślij znajomym!


Wyślij wiadomość mailem

Nasi klienci powiedzieli

"W ocenie 1 do 5 gwiazdek ja daję 6 Pani Ani za jej pracę. Profesjonalna, uważna, bardzo przyjacielska i pomocna w każdej sprawie. Takich pracowników życzę każdej agencji nieruchomości."

— Alicja K., Szczecinek