2016-09-08

 

Podziękowania i reklamacje

 

Podziękowania

Zawsze z przyjemnością przyjmujemy od Klientów podziękowania za obsługę transakcji. Jeżeli chcesz w szczególny sposób podziękować Doradcy Metrohouse, napisz do nas. Z pewnością będzie to miła niespodzianka dla Doradcy, a dla nas dowód, że pracują z nami naprawdę doskonali specjaliści. Podziękowania i rekomendacje można przesyłać na adres: dziekujemy@metrohouse.pl

 

Skargi i reklamacje

Jeżeli masz zastrzeżenia do pracy Doradców Metrohouse czekamy na Twoje uwagi i sugestie dotyczące obsługi. Maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni. Maile z reklamacjami należy przesyłać na reklamacje@metrohouse.pl

 

Zapoznaj się z zasadami składania i rozpatrywania reklamacji.


Masz pytania? Skontaktuj się z nami lub odwiedź najbliższe biuro Metrohouse.

+48 22 626 pokaż!

Wypełnij poniższy formularz:

Czy ten wpis okazał się przydatny? Udostępnij znajomym


Wyślij wiadomość mailem

Czy ten wpis okazał się przydatny?
Wyślij znajomym!


Wyślij wiadomość mailem

Nasi klienci powiedzieli

"Dziękujemy za bardzo dobrą uzyskaną cenę, sprawną organizację w tej dość trudnej międzynarodowej polsko-austriackiej kombinacji, za profesjonalność w tym znajomość angielskiego, szybkość w korespondencji, za znakomity język polski, co nie jest w obecnych czasach oczywistym, za kulturę osobistą jak bardzo ważną w wykonywanym przez Pana zawodzie i za po prostu ludzką życzliwość."

— Wolfgang H., Wiedeń